|
|
| W minioną sobotę, 6 lutego uczniowie klas maturalnych Liceum Ogólnokształcącego i Technikum Informatycznego z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych bawili się na wielkim balu studniówkowym. Imprezę zorganizowano w sali gimnastycznej szkoły, która przemieniła się w prawdziwie gwiezdny świat
Poloneza czas zaczać
Uroczystość zainaugurowała dyrektorka ZSP Monika Machula, która w niezwykle ciepłych słowach pogratulowała młodzieży dotrwania do studniówki, życzyła sukcesów podczas egzaminów maturalnych a przede wszystkim szampańskiej zabawy. Po tradycyjnych słowach „poloneza czas zacząć” maturzyści zatańczyli do muzyki Michała Ogińskiego bezbłędnie wykonując układ opracowany przez nauczycieli Piotra Podogrockiego i Grzegorza Januszewskiego.
Część oficjalną profesjonalnie poprowadzili Natalia Wołynkiewicz z klasy policyjnej oraz Adrian Grzybek z technikum. W imieniu rodziców głos zabrali Anna Witczak i Andrzej Różański, którzy podziękowali nauczycielom za zaangażowanie w edukację ich dzieci. Młodzieży życzyli udanej studniówki i połamania długopisów na maturze. Nie zabrakło również podziękowań od młodzieży. Otrzymali je dyrektorka, nauczyciele, rodzice i oczywiście wychowawcy klas: Grażyna Wójcik - klasy III policyjno-ratowniczej, Kamil Ferensztajn - klasy policyjnej i Piotr Gołębiowski - klasy technikum.
Potem wszyscy ruszyli w tany. Imprezę na całego rozpoczęła dedykacja dla dyrektorki. Był to walczyk. Później na parkiecie dominowały znane przeboje muzyki popularnej. Przy dźwiękach orkiestry i w galaktycznej scenerii młodzież bawiła się doskonale do samego rana. - Jest kosmicznie - mówili tancerze. Każdy zachwalał również kuchnię. W zgodnej opinii balowiczów serwowane dania były wyśmienite.
Nic dziwnego, że na niedzielnych poprawinach uczniowie zjawili się w komplecie. Młodzież ani na chwilę nie chciała przerywać wspaniałej zabawy i z żalem opuszczała mury swojej szkoły, kiedy dwudniowa studniówka dobiegła końca. Przecież matura dopiero za sto dni!
| | Artykuł ukazał się w wydaniu nr 6 (657) z dnia 12 Lutego 2010r. |
|
|
|