tygodnik opoczyński
Baza firm
 
Aktualności

 Nowe logotypy Grupy Paradyż

 


Grupa Paradyż, wychodząc naprzeciw zmieniającym się trendom w designie i oczekiwaniom klientów, w marcu oficjalnie zaprezentowała nowy system identyfikacji wizualnej. Nowe logotypy łączą w sobie historię z nowoczesnością.
Przetarg na nową identyfikację wizualną dla Grupy Paradyż wygrała Agencja Brand Nature Access z Warszawy, która zaprosiła do współpracy światowej sławy designera, Janusza Kaniewskiego (Kaniewski Haute Design).
Nowe logotypy są odzwierciedleniem pozytywnych i dynamicznych, wciąż dokonujących się zmian w naszej firmie oraz wyrazem wartości, jakimi się kierujemy. Symbolizują one także mocną pozycję firmy na polskim rynku oraz jej bogatą ofertę ? mówi Paweł Łuczka, prezes zarządu Grupy Paradyż. Jestem przekonany, że zmiana naszej identyfikacji wizualnej wpłynie na większą rozpoznawalność firmy. Mam też nadzieję, że klienci i specjaliści z branży ceramicznej obdarzą, dzięki tej zmianie, Grupę Paradyż oraz jej produkty jeszcze większym zaufaniem ? dodaje.
Przetarg na nową identyfikację wizualną dla Grupy Paradyż wygrała agencja brandingowa BNA (Brand Nature Access), działająca na rynku od 2001 roku. Przystępując do realizacji kampanii pracownicy agencji doszli do wniosku, że słowo Paradyż samo w sobie ma wielki potencjał markowy. Wiedzieli, że nowe logotypy muszą być ?modowe? i posiadać elementy luksusu oraz klasy.
Zaproszony do współpracy został Janusz Kaniewski, jeden z najwyżej notowanych projektantów w polskim biznesie, wykładowca Istituto Europeo di Design w Turynie i Royal College w Londynie.
Projekt nowych logotypów Grupy Paradyż nie powstał w studio ani biurze. Powstał po długim spacerze nad rzeką. Inspiracją była intymność kontaktu człowieka i przyrody. Na ten projekt złożyły się trzy podstawowe żywioły: ziemia, ogień, woda oraz dotyk ciała człowieka wraz ze świadomością, że wytwarzanie ceramiki jest jedną z najbardziej antycznych umiejętności ludzi. Polega ona na odebraniu ziemi naturalnych pierwiastków i poprzez przetworzenie ręką człowieka wydobycie przyjemności. Słowo Paradyż potrzebowało oprawy graficznej, która będzie właśnie opowiadała o tych podstawowych pierwiastkach ? mówi Janusz Kaniewski.









Artykuł ukazał się w wydaniu nr 15 (770) z dnia 13 Kwietnia 2012r.
 
Kontakt z TOP
Tomaszów Mazowiecki - baza wiedzy Biuro ogłoszeń
oglotop@pajpress.pl

Tomaszów Mazowiecki - baza wiedzy Dział reklamy
tel: 44 754 41 51

Tomaszów Mazowiecki - baza wiedzy Redakcja
tel: 44 754 21 21
top@pajpress.pl
Artykuły
Informator
Warto wiedzieć
Twój TOP
TIT - rejestracja konta Bądź na bieżąco.
Zarejestruj konto »