To tytuł kampanii informacyjno?edukacyjnej, której celem jest zwiększenie świadomości społecznej na temat przeszczepiania narządów, jako metody pozwalającej ocalić życie i przywrócić zdrowie ciężko chorym ludziom. Inauguracja akcji w województwie łódzkim odbyła się w miniony piątek, 25 stycznia.
Kampania skierowana jest do uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Placówki chcące uczestniczyć w akcji mogą zgłaszać się do 1 lutego. Organizatorzy wybiorą trzydzieści szkół, które jako pierwsze wyślą zgłoszenie i dodatkowo dwie, wykażą się największą aktywnością i pomysłowością na profilu facebookowym kampanii.
Uczniowie z wybranych szkół będą mieli za zdanie przeprowadzić na terenie szkoły i w jej okolicy własne kampanie. Młodzież może kolportować materiały informacyjne, organizować spotkania ze specjalistami z dziedziny transplantologii oraz stosować inne niekonwencjonalne metody promocyjne. Szkoły otrzymają od organizatorów materiały edukacyjne (film, prezentację multimedialną), promocyjne (plakaty, koszulki, naklejki, znaczki) oraz przede wszystkim druki oświadczenia woli. Twórcy kampanii będą służyć wsparciem merytorycznym i pomocą w organizacji spotkań ze specjalistami.
Kampania potrawa do czerwca. Organizatorzy wybiorą trzy placówki, w których uczniowie, wykażą się największą pomysłowością i skutecznością. Zwycięskie placówki otrzymają ?czeki charytatywne?, które będą mogły przeznaczyć na wybrane przez siebie cele dobroczynne.
|