Ceramika Paradyż została nagrodzona Złotym Godłem Laur Konsumenta 2010. Jest to nagroda przyznawana w ramach projektu „Laur Konsumenta i Klienta”, największego programu konsumenckiego w Polsce.
Jest to wyjątkowo cenne wyróżnienie, ponieważ jest ono wyrazem uznania, jakim darzą markę sami klienci. W projekcie „Laur Konsumenta i Klienta” to właśnie konsumenci decydują o przyznaniu nagrody, typując najbardziej cenione przez nich produkty i marki. Tytuł Laur Konsumenta jest potwierdzeniem pozytywnej opinii Polaków o najlepszych polskich produktach, formą ich zbiorowej rekomendacji. To właśnie dzięki ich opiniom Ceramika Paradyż została nagrodzona Laurem Konsumenta już po raz drugi z rzędu.
Tegoroczna edycja konkursu realizowana była dwufazowo – poprzez ogólnopolskie badania ankietowe oraz głosowanie czytelników dziennika „Rzeczpospolita”. Badania dostarczyły informacji na temat opinii polskiego społeczeństwa, nastawienia oraz znajomości danego produktu, marki bądź usługi.
Dziękujemy wszystkim konsumentom za uznanie i wyróżnienie marki Paradyż złotym Laurem Konsumenta. Jesteśmy wdzięczni za okazałe zaufanie
Zarząd Grupy Paradyż wraz z pracownikami |