Firma Opoczno wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, postanowiła zmienić logo firmy
Nowy znak ma podkreślać, że firma Opoczno nie jest już marką materiałów budowlanych, ale staje się lifestylową marką wyposażenia wnętrz. Opoczno to obecnie nie tylko płytki ceramiczne. To także meble czy wanny o wyjątkowym wzornictwie.
Nowy znak Opoczna ma mniej techniczny charakter, użyta czcionka jest ?lżejsza?, litery zaokrąglone, bardziej nowoczesne. Nowy znak ma przyciągnąć uwagę kobiet, bo to one głównie decydują o wystroju wnętrz.
Nowy znak firmy będzie wprowadzany stopniowo. Przez jakiś czas na rynku będą funkcjonować obydwa loga, tzn. to dotychczasowe i to nowe. Wszystkie nowe nośniki np. katalogi, ekspozytory, opakowania będą wypuszczane na rynek już z nowym logo. Stare będzie sukcesywnie zastępowane nowym. |